środa, 18 marca 2015

20. GOLDEN ROSE Carnival 19

Hej! 3 dni do wiosny!

Dziś pazurki! A dokładniej mój nowy nabytek od Golden Rose Carnival nr 19, jako baza essence nude glam nr 02 iced strawberry cream.





Moja opinia:
Dałam za ten lakier ok 12 zł za 11 ml. Jest szybkoschnący, ma duży pędzelek co ułatwia malowanie, na moich paznokciach trzyma się 4 dni. Zmywa się jak każdy brokatowy, trzeba dłużej popracować zmywaczem. Polecam Wam go , sama na pewno się jeszcze na jakiś inny zestaw kolorków skuszę. Nie posiada tak intensywnego zapachu jak na lakier.

 





21 komentarzy:

  1. super post :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba efekt końcowy. 4 dni mnie zadowalają, zwlaszcza, że lakiery nie lubią trzymać się na moich paznokciach
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich paznokciach tez zazwyczaj długo się lakiery nie trzymają,ale też przez moją pracę. A ten daje rade 4 dni wiec stwierdziłam, że muszę go dać na bloga :-)

      Usuń
  3. Mi się niestety nie podobają :) mam wrażenie, że rosną na nich włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie ! jestem pod wrażeniem :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym więcej na paznokcie nałożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy efekt Ci wyszedł, podoba mi się :) chyba wypróbuję, powiedz tylko, czy nie masz problemów ze zmyciem tych drobinek?

    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam w poście lakier zmywa się jak każdy brokatowy... Trzeba dłużej popracować na nim zmywaczem...

      Usuń
  7. Wygląda genialnie. Super blog <3 my juz obserwujemy i czekamy na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo, podobają mi się pazurki w takim wykonaniu. :P
    Pozdrawiam i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te lakiery z serii Carnival. Efekt po pomalowaniu nimi paznokci jest zawsze świetny.

    http://storieschocolateandearrings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny na wykończenie manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale efekt końcowy kojarzy mi się z jakimiś azjatyckimi wzorami. Na pewno przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)