niedziela, 10 maja 2015

36. MAKIJAŻ - krok po kroku - tęcza

Dobry wieczór! Dziś dodaję post bardzo późno ale jakoś naszła mnie wena więc zasiadłam przed laptopa :D Niedawno wróciłam z pracy i jakoś nie jestem jeszcze senna...

Makijaż kolorowy! tęcza!




krok po kroku!
1. podkład na twarz Rimmel Lasting Finish nr 100 ivory
2. przyciemniam i wypełniam brwi korektorem Eveline Cosmetics kolor black
3. baza na powiekę essence I love stage
4. w wewnętrzny kącik oka nakładam zielony cień z paletki my secret (nr niestety nie ma...)/ na środek fiolet/ w zewnętrzny kącik żółty. Na dolnej powiece ta sama kolejność. Następnie delikatnie rozcieram w załamaniu.
5. tuszuję rzęsy tuszem Golden Rose Definitive volume & lenght



kosmetyki:

I jak ? :D



21 komentarzy:

  1. bardzo fajny makijaż!!!!

    ~~~~~~~~~~~>>>>
    Zapraszam również do mnie na blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ok .. pamietaj by bardziej rozcierac i na linie wodną dac jakiś kolor wtedy będzie bardziej efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra makijaż, mam takie kolorki wiec na pewno spróbuję :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy makijaż,szkoda tylko że cienie nie są tak intensywne na powiece jak w opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale na zdjęciu ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że gdzieś się spotkałam z tymi kolorami...
    Mam tę samą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie za mało roztarte granice między cieniami, co za tym idzie - zbyt mało płynne przejście między kolorami. Ale brwi - igła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, bardzo delikatny make up :), pozdrawiam! http://atramworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny i idealny na wiosnę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż i bardzo Ci w nim ładnie. Siebie nie widzę w takiej tęczy- chyba że zrobionej przez kogoś, kto bardziej się na tym zna np. przez Ciebie. Ale może kiedyś i mi uda się wyczarować coś takiego i dopasować kolory do mojej karnacji i tęczówki.
    P.S przepiękne rzęsy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy makijaż oczu :) Świetny rezultat, pasuje do Twoje tęczówki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa tęcza :D Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tęcza jest, ale mało blendu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)