piątek, 16 października 2015

79. recenzja- evree krem do rąk

Dziś recenzja kremu do rąk, który jest rewelacyjny! A o kim mowa? Głęboko nawilżający krem do rąk evree dla bardzo suchej i szorstkiej skóry.

cena: 5,99 zł
pojemność: 100ml






MOJA OPINIA: Miękka tubka, z łatwością można wycisnąć krem na dłoń. Wygodne zamknięcie. Długa data ważności. Przyjemny zapach, jakby w spa. Konsystencja nie za rzadka- nie za gęsta, nie ścieka z dłoni, łatwo rozprowadzić kremik. Dłonie od razu stają się miętsze, milsze i gładkie. Nie pozostaje na nich tłusta powłoka , której nie cierpię! Idealnie łagodzi dłonie po kontakcie z detergentami, np. płyn do naczyń czy mleczko do płytek. Idealny na teraźniejszą pogodę za oknem, dłonie nie siekną się od zimnego powietrza. Po dłuższym stosowaniu widoczne efekty: nawilżenie, poprawa stanu naskórka. Polecam, ja na pewno go jeszcze kupię!

18 komentarzy:

  1. Miałam czerwoną wersję tego kremu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie, gdyż moje dłonie bardzo często wołają o ratunek :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. great post as usual! :)
    Have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam kupić któryś krem z Evree, bardzo lubię tą firme :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te kremy z evree, ale w czerwonej tubce :) zastanawiam się nad nimi. Może kupię na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  6. twoja recenzja mi pomogła bo kiedyś zastanawiałam się nad kupnem tego kremu ze względu na ładne opakowanie, ale bałam się że będzie beznadziejny :P a tu niespodzianka! na pewno teraz kupię :D

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety jeszcze nie miałam okazji używać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kiedy stosuje kremy do rąk, ale myślę że ten mogę polecić najbliższym

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje sie fajny :) ja obecnie używam kremu z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tej firmy olejek do twarzy i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony mam i jest super, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)