piątek, 10 czerwca 2016

126. KOTEK

Hej!! Post miał się pojawić kilka godzin temu ale szła ogromna ciemna chmura! Wyłączyłam laptopa i siadłam w kąciku... Boję się burz! :-(( Na szczęście był tylko deszcz... ale trochę za krótko padał... nadal ziemia sucha...

A co za zestaw dziś zaprezentuję? T-shirt z małym kotkiem brytyjskim :-) A w tle mój mężuś :D śmiał się ze mnie jak robiłam te zdjęcia :D
















Ubrałam: 
buty- ?
spodnie- ?
t-shirt - Olika TUTAJ
zegarek- ?
pomadka- Bell classic nr 124


14 komentarzy:

  1. Prześliczny kotek, wygodnie i na luzie, fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie :)

    Kochana kliknęłabyś w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie cudne i wygodne, idealnie sprawdzą się na lato na zimne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koty sama mam ich 5,więc też koszulka przypadła mi do gustu. Ogólnie stylizacja idealna na co dzień - wygodnie i na luzie ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/06/styl-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw prawie idealny ;-) słodki kotek na bluzce i bardzo fajne spodnie na lato ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw Kochana :) Uwielbiam Cie :)
    Obserwuję także na insta śliczna :*
    Pozdrawiam :*, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszulka :). Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)