środa, 7 września 2016

144. Monnari t-shirt

Hej!!! Zapraszam na zestaw z moją nową bluzeczką z Monnari, upolowaną na wyprzedażach ;-) Ubrałam do niej getry 3/4, espadryle i dużą czarną torbę :-) Mała zmiana fryzurki ;-) Przedziałek na drugą stronę :-p







Trzy dni pod rząd brałam sterydy na noc... rozluźniające kręgosłup... Bo nie dawałam rady... Za dużo latania, noszenia i stresu ostatnio... Do tego teraz babskie boleści.... Czas na konkretne zmiany bo zdrowie jest najważniejsze! Już jeden krok zrobiłam... Zrezygnowałam z pracy. Po powrocie z wakacji zacznę szukać czegoś innego.












Ubrałam: 
bluzka t-skirt - Monnari
getry - allegro TUTAJ
espadryle- ?
torba- Olika




25 komentarzy:

  1. Jaki piękny tukan!
    Kocham tukany, to zazdroszczę Ci tej bluzki - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely floral tee and slipons! I love your blog and you look so nice! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose NEW FASHION POST

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello there! You have a great blog, love your floral T-shirt and espadrilles!
    I just followed you on GFC #139, please follow back so we can be in touch and keep supporting eachother in this blogosphere :-)
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka ma świetny wzór i idealnie komponuje się z butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zazdroszczę Ci tak świetnego łupu wyprzedażowego, bo bluzka jest genialna, świetnie tez dobrałaś do całości espadryle, jedne z ładniejszych jakie widziałam (jeśli chodzi o sam fason). Bardzo energetyczny i dziewczęcy look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka jest genialna ;) Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz:)


    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny motyw na bluzce i fajnie wszysstko skomponowałaś :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny motyw ma bluzeczka, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bluzeczka! Super, że udało Ci się ją upolować na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całej stylizacji najbardziej podoba mi się bluzeczka:D może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ten Tshirt jest swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękna sylwetkę! :)
    Dodatkowo super połączenie z tą bluzką i butami :)

    Zapraszam również do siebie: http://neylla.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie i na luzie

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie tą markę, mają gatunkowo dobre rzeczy. Bluzeczka super, oryginalna!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)